Get Adobe Flash player

Elérhetőségeink

 

Csillag Szolárium Stúdió

Dunaújváros

Dózsa Gy. út 11. fsz.

(Kék Dunával szemben)

Tel.: 70/3000-760

Nyitva tartás:

hétfő-péntek: 7-21

szombat: 8-21

vasárnap: 9-21

Térkép!

Csatlakozz hozzánk a Facebookon! 

Legyen vidám napod!

" A vidámság napfényt hoz a lélekbe! "

A Chocolate Brown pedig édes örömöt! Szolizzatok egy jót nálunk!

Hogyan kell szoláriumozni?

A kérdés nagyon egyszerűnek tűnhet és ennek ellenére mégis nagyon sokan nem tudják, hogyan kell szoláriumozni, hogy a lehető leggyorsabban, legszebben barnuljanak le úgy, hogy megőrízzék bőrük egészségét. Napozni, szoláriumozni egyaránt jó dolog, nem csak a szép barna bőrért, ami karcsúbbnak mutat minket és az izmainkat kiemeli, hanem a szervezetünk D-vitamin szükségletének kielégítésére is. Ha megtanuljuk, hogyan is kell ezt csinálni, nem csak szépek, divatosak lehetünk, de a szervezetünk, beleértve a bőrünk egészségét is megőrízhetjük hosszú távon.

 

Szoláriumozz mértékletesen, egészségesen!

 

Az alábbi szabályokat tartsd be:

  *A kezdők fokozatosan szoktassák bőrüket!

  *Csak mértékletesem szolizz!

  *Soha ne égj meg!

 
A napfény a D vitamin legtermészetesebb és leghatékonyabb forrása

Orvosi és tudományos körökben egyöntetűen elfogadott tény, hogy az ember természetes állapotában a D vitamin 90 %-át a bőrön keresztül kapja, mégpedig a napfény által. Az ember úgy van „tervezve”, hogy csak 10 %-ot kapjunk táplálkozás által, tehát a napfény életfontosságú a számunkra oly szükséges D vitamin előállításában.
Manapság legtöbbünk mesterséges megvilágításban éli az életét, és nem részesülünk napfényben, melyet elődeink bőven élveztek a szabadban végzett munka folyamán. Ez nem segíti elő az optimális D vitamin szint fenntartását, és D vitamin raktárak építését, hogy a napsütésben szűkös téli hónapokra is kitartson. Megváltozott életvitelünk miatt legtöbbünk elégtelen D vitamin szinttel rendelkezik, még a tavaszi és nyári hónapok alatt is, nem beszélve a téli tartalékolásról. Ezért tanácsolnak elismert D vitamin szakértők legalább heti kétszeri ésszerű mértékű napozást, szoláriumozást.

 

A következő táblázatok segítenek a megfelelő időtartam kiválasztásában: